Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Viktoria - 22 oktober 2009 20:57

vilken grej, konst för att sälja kondomer i samband med utställningen "Tears of Eros" i  Madrid. Inget för mig, Beckham alltså, men kondompaket med konst av Rubens eller Bernini, visst. Varför är kondompaket så fula förresten? Fula namn har de också, Profil, hur kul är det?

Av Viktoria - 22 oktober 2009 14:07

ja, nu iallafall. Har precis upptäckt att det är lov till veckan. Det är tur att mina barn kan sköta sin egen skolgång, skulle jag vara ansvarig för den, skulle de nog få gå i skolan jämt eller aldrig. Märkligt det där, jag som skulle vara varje skolkunges drömmamma har fått 2 barn som är jättestrukturerade när det gäller skolan.

  Lovet innebär att jag och Jazz packar kanin, hund och dator och drar till Thorsákir i morgon.

Yippie! Att få vara hemma så länge, det blir så skönt. Jag hoppas att jag kan avhålla mig från att strypa min mor också, vi får väl se!

Av Viktoria - 22 oktober 2009 13:46

är det torsdag igen, vart kom den ifrån? Återvänder ständigt vecka efter vecka. Får torsdag betalt för det? Sitter Tor i Valhall och är nöjd med sin dag? Vill han byta ordning på dagarna och ha torsdag på tisdag så att han kommer före Oden? Glädjer han sig över att Mammas Pojkar infinner sig på hans dag? Följer han tv-program överhuvudtaget?

Av Viktoria - 22 oktober 2009 11:31

För vigsel i kyrkan om man vill! Det gör mig så oerhört lycklig att kyrkan fattat ett sådant underbart jämställt beslut!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards