Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Viktoria - 24 oktober 2009 14:52

Kultiration "Om Gaia" (tack Jules) samtidigt som jag trådar kottar och prydnadsäpplen. Tagit en paus nu eftersom höger pekfinger känns väldigt ömt. Ska gå och plocka fler nypon och se om jag hittar rönnbär. I Härnösand har vi haft massor här finns det knappt några. Sedan väntar mer trådning, tänkte väl vara klar till imorgon så att jag kan göra fint på graven.

Av Viktoria - 24 oktober 2009 10:07

Jan Guillou hade kontakt med KGB (DN)


Guillou arbetade för KGB (AB)


Guillou hemlig Sovjetagent, Expressen skriver massor om dessa, jag är inte särskilt intresserad, så jag scrollar ner. Vad är det för nyhet som kommer därnest? Jo, Gry Forsell har trillat av en häst och skadat sig...
  Aftonbladet kör lite samma stil, fast där är det mordet i Vollsjö först, sedan Guillou (det var Expressens scoop) en artikel och så jättenyheten, Katrin Zytomierska är gravid...
  Notera de olika tidningarnas rubriker...
  DN skriver om att svenska styrkan i Afganistan ska utökas osv. de har totalt missat "GRAVIDCHOCKEN" och "RIDOLYCKAN" jag fattar inte att DN kan missa sådana viktiga nyheter??? Taskig journalistik! Kontentan, barn, efter min nogranna analys är att vill ni läsa ickenyheter gör det i DN, där hittar man inga Twilight-Dildos eller Rammsteins Dildolåda, bara tråkigheter. Vore det inte för att sådant är kul ibland, skulle jag aldrig läsa Aftonbladet eller Expressen mer...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards