Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Viktoria - 1 oktober 2010 17:25

det var viktigt!

1/9 skrev jag om ett "sjukt sms".


Jag kan nu uppdatera med att pormasken i armålan har återvänt och därmed gjort ägaren till sagda armhåla lycksalig!


Det gjorde mig på bättre humör också...

Av Viktoria - 1 oktober 2010 17:03

och rastlös, allt på samma gång.

Orkar inte se en film, orkar inte läsa, orkar inte sitta still och ändå orkar jag inte göra något. Faktum är att jag inte vill göra något!


Tillståndet är inte obotligt  (förhoppningsvis?).


Nåväl jag ska sätta mig och rensa de gula kantarellern, så vi får kantarellsås till kycklingen. Lyssna på Harry Potter.


Jules sade förresten en rolig grej när vi var hos mama.

'Jag klarar inte längre att lyssna på ljudböcker, det blir bara fel om det inte är Stephen Fry som läser'


Jag har inte provat men misstänker att det är samma sak för mig...


Av Viktoria - 1 oktober 2010 11:57

över Härnösand.  Ön syns inte (ingen riktig Härnösands bo säger Härnön).

Så kors i taket, jag städar. Det är ingen idé att fly ut i skogen på svampplockning idag.


Nu ska jag gå och lägga mig, sovit så förfärligt illa inatt. Mår riktigt bakfylleilla, trodde jag skulle spy på hemvägen av Wilmapromenaden.


Är det bara jag som blir sådan av sömnbrist? Enda skillnaden är att jag inte får särskilt ont i huvudet.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards