Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Viktoria - 29 oktober 2010 09:32

Idag åker Jazz, Wilma och jag till Sundsvall för att fira Jules.


Fördelen med att bo i Härnösand är att, Sundsvall, Örnsköldsvik, Umeå och Luleå blir metropoler. Det är också häftigt att komma till staden där jag växte upp och se den med turistögon fast den är så hemtam. Det slår mig att Sundsvall är en vacker stad, fast det är ju också möjligt att jag ser den i ett sentimentalt, romatiskt skimmer.


Jag har börjat tycka att stenstaden är vacker, där finns många fantastiska fasader som vittnar om branden 1888 och hur träpatronernas rikedom byggde upp den. Stenhus är fortfarande inte riktigt min grej, jag föredrar de gamla trähusen i Östanbäcken, förmodligen just för att jag växte upp i Sundsvall.


Imorgon ska jag vara the sexiest witch you ever seen! Ser fram emot det, det var så länge sedan jag gick ut, klädde ut mig och så länge sedan jag sminkade mig. Det blir lösögonfransar, så jag slår verkligen på stort!


Magica De Hex, that's me!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards