Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Viktoria - 9 oktober 2010 19:15

när du går ut kl. fyra en lördagseftermiddag och plockar svamp med hunden...


Jag skäms nästan över mig själv.


 

Av Viktoria - 9 oktober 2010 13:44

tamponger, ser de ut som små katter eller ser de ut som vanliga tamponger?


Varför köpa Hello Kittytamponger om de ser ut som vanliga tamponger?


Tillverka ett schysst fodral till dina tamponger om du tycker att det är viktigt.




Av Viktoria - 9 oktober 2010 11:33

och för ett år sedan hade jag ungefär lika mycket dimma i huvudet. Jag skrev nämligen att det bara var Morrisson och Pinter jag läst innan de fått priset. Hur kunde jag helt glömma Doris Lessing? Hur kunde jag helt missa Dario Fo? Jag har ju förfan spelat i två av hans pjäser...


Jules är superledsen över att jag inte hann arbeta upp modet att väcka henne, den korta stund solen lyste. Hon hade så jättegärna velat gå och plocka svamp.


Lillan kanske ska åka hem idag, egentligen skulle hon åkt för längesedan med hon verkar inte kunna slita sig från sin mor (jag alltså).


Till veckan skall hon åter in i studion med daddy longlegs (han har faktiskt det).


Lillebror frågade om han kunde få en kram igår, eftersom hon skulle åka och han skulle sova hos en kompis. Efter att han gått, blev det massor av ooande, aande och nawwwande, från vår sida.


Pratar så mycket med Jules, så hjärnan blir liksom tom, därav detta intressanta inlägg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards