Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av Viktoria - 23 oktober 2010 13:27

leder främst mina tankar till Dante och "La Divina Commedia" och Strindbergs "Inferno"


Mitt liv är ibland ett kaotiskt helvete på grund av min bipolaritet. Se några människor berätta om deras egna infernon.


http://www.ur.se/play/158882


Inte lika bra som Stephen Fry's "The Secret Life of the Manic-Depressive"  finns att se på Youtube


Av Viktoria - 23 oktober 2010 11:08

med Kenneth Branagh, som faktiskt känns mycket bättre än första gången jag såg den. Har nämnt förut att det inte är min genre, så jag är lite förvånad. Kan det vara för att jag koncentrerade mig på allt annat än Mr Branagh?


Annars funderar jag på om ska tordas trotsa farorna och besöka västerbottens inland.


+ SnyggSandra

+ SnyggBenny far till SnyggSandra

+ Leka med Siri och Irma

+ Äta orre, tjäder, rådjur, älg och ren, jag har aldrig smakat de tre första vad jag vet.


-SnyggBenny har bara ögon för sin fru.

-Alla släktingarna är skjutgalna och jag har inga oranga kläder. Misstänker därför att jag riskerar bli skjuten.

- Jag har tackat nej till räv och grävling, vilket kunde ordnas om jag ville äta det.

Tänk om de serverar mig halstrad räv, bara för att få skratta åt en sörlänning?


Tål att tänka på.

Undrar om de äter varg?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards