Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Sidetracked

Av Viktoria - 23 oktober 2010 11:08

med Kenneth Branagh, som faktiskt känns mycket bättre än första gången jag såg den. Har nämnt förut att det inte är min genre, så jag är lite förvånad. Kan det vara för att jag koncentrerade mig på allt annat än Mr Branagh?


Annars funderar jag på om ska tordas trotsa farorna och besöka västerbottens inland.


+ SnyggSandra

+ SnyggBenny far till SnyggSandra

+ Leka med Siri och Irma

+ Äta orre, tjäder, rådjur, älg och ren, jag har aldrig smakat de tre första vad jag vet.


-SnyggBenny har bara ögon för sin fru.

-Alla släktingarna är skjutgalna och jag har inga oranga kläder. Misstänker därför att jag riskerar bli skjuten.

- Jag har tackat nej till räv och grävling, vilket kunde ordnas om jag ville äta det.

Tänk om de serverar mig halstrad räv, bara för att få skratta åt en sörlänning?


Tål att tänka på.

Undrar om de äter varg?

 
 
Jua

Jua

23 oktober 2010 12:57

HA! Det är ju just typiskt. Lämna hem och barn du, gör det bara! Och jag som just börjat lita på dig igen efter alla dina resor till Luleå. :'(

;D

http://jua.bloggagratis.se

Viktoria

23 oktober 2010 13:27

Tänkte ta med mig Jazz som är ett snällt barn och inte förstör min världsbild. Jag behöver dessutom någonstans att gömma mig efter att ha mördat dig x4, vad bättre än vildmarken?

 
Ingen bild

noboytoy

23 oktober 2010 22:52

En snyggbenny vill jag ha!!

Viktoria

24 oktober 2010 10:41

SnyggBenny är MIN bort med tassarna! Annars kommer du upp på mordlistan efter min dotter, eftersom jag skall mörda henne x4 så är väntetiden lång.

 
Ingen bild

Sandra

24 oktober 2010 17:36

Håll händerna borta från min far, han är gammal och skör...:)

Viktoria

25 oktober 2010 08:28

HA, han är snygg och superSEXIG, hörde du det Sandra SEXIG, SEXIG, SEXIG!

 
Ingen bild

noboytoy

25 oktober 2010 18:12

Skyll dig själv när du talar om för alla kvinnor hur sexig snyggbenny är och att han är en lojal och trogen hund..;)

Du vet inte var jag bor.. lång näsa till dig;)

Viktoria

25 oktober 2010 18:42

Hm, jag tänkte inte på det, attans!

 
Ingen bild

Sandra

25 oktober 2010 22:04

Mina ögon blöder!!!!

Viktoria

25 oktober 2010 23:03

HAHAHA! Jag vet hur jag ska plåga dig, ska du inte ta och lägga ut lite bilder på
HOT n'SEXY Benny? (hans internationella namn)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards