Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Viktoria - 11 oktober 2010 21:00

kör "The L Word" hemma, Marina är min favorit, annars är det Bette,  Tina och Alice.

Shane I could die for, så hon är ingen favorit.


Tar jag "The real L Word" är det Whitney och Mikey som "get my gears going"


Det är nog få som fattar detta inlägg, jag gör det knappt. men tydligen gillar jag "butch femmes" eller "femme  butches" eller tar vi ner det på en normal nivå...

Människor som är sig själva och inte normativa.


Av Viktoria - 11 oktober 2010 18:22

kan man ju undra över ibland.

Tur att Aftonbladet finns då!


Helst vill de ha sex med flera kvinnor samtidigt. Jag undrar om de ser sig som en pasha med ett harem till sitt förfogande? Är det vad Jimmie Åkesson drömmer om?


Nummer två på listan, (Jeppe!) är utesex.


Jag tänkte på utesex i lördags, trattkantareller gillar mossa. Nu tänkte jag inte inte på sex med trattkantareller (faktiskt!). Jag tänkte på sex på en slät, vacker och mörkgrön mossmatta.


Jag tänkte lite till också (faktiskt!) att det är ju bara mossa på ett litet avstånd som ser så mjuk och skön ut, är på närmare håll full med kusar och barr. Känner man på den så upptäcker man att den är blöt och kall på hösten. Inte så upphetsande.


Så, nej tack till sex på mossa om den inte är konstgjord och konstgjorda saker går fetbort för mig.


http://www.aftonbladet.se/wendela/article7924881.ab

Av Viktoria - 11 oktober 2010 12:11

Jag dricker mjölk i kaffet, så det går inte åt några enorma mängder.

Nu står 1 1/2 L i kylskåpet nästan oanvänd.

Barnen kommer att få tjockpannkaka idag. Jag kommer att äta något annat. Jag tycker nämligen inte om traditionell tjockpannka dessutom kör jag fortfarande LCHF.


Var lite bekymmrad från början, men det fungerar fantastiskt att låta bli smörgåsar och potatis. (Ewa, du hade helt rätt :))


Sist jag var hos mor åt jag någon smörgås, inte en miljard som jag brukar. Jag åt inte heller massvis av "stampepärern med sås" som jag alltid älskat. Det kändes inte så gott. Jag är förundrad.


Det bästa är att den ständig växande sonen, blir mätt, han har slutat äta allt som kommer i hans väg.


Själv äter jag när jag är hungrig, vilket inte är särskilt ofta.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards