Alla inlägg den 12 september 2010

Av Viktoria - 12 september 2010 18:56

i Annika Norlin, den kloka, vackra och underbart begåvade sångerskan i Säkert! och Hello Saferide.

Vi tänker så här!



Näst bäst för mig skulle Angelina Jolie vara, för Sandra tippar jag

Scarlett Johansson. Hon talar säkert om, om jag har fel!


Av Viktoria - 12 september 2010 17:42

skrev jag så här;


"Jazz spelar AOE på Jules dator och jag har surfat runt lite. Jules är ute med kompisar, så det är en rätt normal lördag. Varken sämre eller bättre än någon annan. Måste bara komma ihåg att prata med henne om tältningen nästa helg, det kan vara sista gången det här året det är möjligt. Jag vill åka hem och vara där med henne, särskilt nu när jag vet att Jules är hemma där också!"

 

Så sant som det är sagt angående tältningen alltså, Jazz tänker inte tälta, han ska se film med hyresgästen istället, så vi får hoppas att han inte arbetar! Annars kan han ju ta och kräva sänkning av hyran eftersom han barnvaktar ett barnbarn?


När jag var hos mor sist, och vi kollade bilder på datorn, sa hon att jag alltid fotograferat samma saker sedan jag var i Tunisien första gången, (egen kamera 8år) Jag har fotat blommor, djur och natur och det gör jag fortfarande, eller ja om jag hade en kamera, vill säga. Saknar det så oändligt mycket!  


Trollgrottan!

  



Lucifer känner historiens vingslag på Styresholm


Shit, jag saknar honom, får åka till Ronny på en kattnappningstur, nä nu ska jag försöka få tag på Jules igen, för att diskutera helgens tältning!

Av Viktoria - 12 september 2010 13:30

SD och Jimmie Åkesson. De skrämmer mig med sin idioti, de gör mig mörkrädd och illamående!


http://vickileh.bloggagratis.se/2009/10/19/2096127-jimmie-akesson/


http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article5985331.ab


Skrivet för ett år sedan, men fortfarande lika aktuellt!

Av Viktoria - 12 september 2010 11:25

"Salt" i fredags.

 Bra action och det kommer från en människa som inte gillar action. Mycket mer än bra action var det inte, action var liksom både innehåll och mening med filmen.


Fick med mig tre böcker hem från Erikshjälpen i Kramfors innan jag åkte hem.


Carl-Johan Wallgrens "Den vidunderliga kärlekens historia" jag tror att detta är mitt 3:e exemplar. Bra böcker ska jag alltid låna ut till folk och sedan får jag aldrig tillbaka dem.

"Kunzelmann & Kunzelmann" också av ovanstående författare (nu har jag lyckats göra något skit med texten igen)


Samt Mauritz Tistelö "Poesi" han är en jävligt skön poet som det är ett stort nöje att läsa! 

15kr lagom pris för tre pocketböcker!


Svampskogen lockar, bara regnet gör ett uppehåll!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards