Alla inlägg den 13 september 2010

Av Viktoria - 13 september 2010 12:34

det är Aftonbladet som fixar det, tack Aftonbladet!


"5 tips: så slutar du snarka Prova redan i kväll och få en tyst natt."

 

Tips 1: Gå ner i vikt, enkelt det fixar jag lätt på några timmar.


Tips 2: Skippa alkohol innan läggdags, ännu enklare.


Tips 3: Sov inte på rygg, det gör jag nästan aldrig.


Tips 4: Sluta röka, fixar jag också till ikväll.


Tips 5: Undvik att andas in rök.


Piece of cake, fast jag vet inte ens om jag snarkar...

Av Viktoria - 13 september 2010 10:18

Ska man tro SMHI kommer det att regna till helgen! Heeeeela tiden!

Då blir tältningen inställd, jag skadas inte av lite regn, jag är inte gjord av socker, men FAN en hel helg i regn boende i tält, där drar jag gränsen.


Nu kan ju väderleksrapporten ändra sig, jag hoppas på det, jag vill ha en helg med mycket sol och om regnet är ett måste, väldigt lite av det.


Så ma petit Julie, vi kanske får ställa in och ställa om till annat kul, huvudsaken är att jag får vara med du. Navelstängen känns som den ska gå av, gör den det går jag säkerligen i kvav. För vet du lilla du, mamma saknar dig nu! Återigen har jag ur kuka och drabbats av rimsjuka!

Av Viktoria - 13 september 2010 07:51

börjar idag!


Nu ska jag käka LCHF, jag har tvekat länge, men när jag hittade recept på Oopsies så att jag kan få något som liknar bröd, slutade jag tveka. Ett liv utan smörgåsar är inget liv för mig.


Så idag blir det LCHF-tjockpannkaka, låter underbart gott, det enda jag oroar mig för är att skilja gulan och vitan i äggen, så fort jag ska göra det krossar jag hela ägget, vilket jag aldrig gör annars...


Smörgås är ett lustigt ord förresten, jag ser en flock gäss helt insmetade i smör framför mig...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards