Alla inlägg den 27 september 2010

Av Viktoria - 27 september 2010 20:09

en icke heteronormativ film,  se "Another Gay Movie". Den har vissa likheter med "American Pie" fast mycket bättre, för den handlar om att "få till det" ingen vanlig komma ut story mao.


Vill man se en mer heteronormativ film, kan man se "My Blueberry Nights" som är en ovanligt finstämd amerikansk film. Jude Law, Rachel Weisz och särskilt

David Strathairn är brillianta!


Av Viktoria - 27 september 2010 15:02

7/11 åker Jules till San Francisco sedan skall hon åka till Coeur d'Alene i Idaho. Hon stannar i USA i tre månader, för att sedan stanna ett tag i London och hälsa på vänner innan hon kommer hem.


Glad för hennes skull, mindre kul för oss som kommer att sakna henne.


Av Viktoria - 27 september 2010 09:31

Bra, jag trimmade Wilma igår.


Jules, mamma och jag gick på "körgårn'".


Satt i solen och läste Fieldings "Tom Jones" vilket var jätteskönt.

Fixade allt till grovsopshämtningen idag.

Lade upp mina"mysbyxor" som tycks växa på längden, ska de inte släpa i backen får jag bära dem "Karlsson på taketstyle". Jag visade JUles som blev impnerad av vad hon sade var världens värsta camel-toe. *stolt*


Sämre;

Fel på mitt hotmailkonto, vilket är vansinnigt irriterande!


Artemis, har mask. Sist jag var här påpekade jag för mor att hon borde avmaskas. Gick inte fram, för under hennes uppväxt avmaskades aldrig några katter. Ivf. igår spydde Artemis, upp all mat hon ätit och 3 långa och några kortare maskar, verkar vara spolmask. Behöver jag säga att de var fruktansvärt äckliga?


Stackars Artemissan (Artemis)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards