Alla inlägg den 24 september 2010

Av Viktoria - 24 september 2010 20:42

Det är på riktigt, 1400-tal på mormors sida, 1600 på farmors. Morfarsfar var oäkta

så där vet jag inte, farfar var från skåne så honom vet jag inte mycket om, utom at vad de sa är lögn enligt kyrkböckerna.


Så ok, jag är så svensk man kan vara, grattis till mig!


Jag har Fatimas hand runt halsen, har burit det silverfiligranarbetet mer eller mindre sedan jag fick det 1979. Jag bär min Palestinasjal med stoltet jag kan trosbekännelsen på arabiska.


Vad säger SD om det?

Får jag bo här?

Av Viktoria - 24 september 2010 19:04

jag har varit ute iallafall, för det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.

Jag är så himla ledsen att NBT och Jeppe inte kunde  vara med för jag vet hur mycket de uppskattar regn och kyla i skogen!


Annars önskar jag att jag fick träffa DJjcki igen, han var så fin...

Av Viktoria - 24 september 2010 10:42

stavning i svenska?

Det är en skitbra idé!


Jag tycker att man skall testa alla svenskar, för de är ju ändå de som borde kunna svenska perfekt. Inte heller ska man kunna komma undan med att påstå att man har dyslexi om det inte finns läkarintyg och papper från varje termin i skolan.


Klarar man inte testet ska man sättas i husarrest ett halvår, sedan gör man om provet, klarar man inte 90% då fråntas man sitt svenska medborgarskap och utvisas, förslagsvis till ett land där majoriteten är analfabeter (snuskigt ord). Detta är för att dessa tragiska missfoster ska slippa spott och spe och kunna få en naturlig plats i ett samhälle till största delen fyllt av sina gelikar!


Att denna tanke dykt upp kan jag tacka bloggplatsens rampljus för, så tack!



Puzzisar!

Av Viktoria - 24 september 2010 07:21

Jag drack mitt hemgjorda örtte igår, och kan inte låta bli att fundera om där smugit sig med lite bolmört.


Jag var med i någon Robinsonliknande tävling på en söderhavsö, det var lite märkligt tyckte jag, för jag är väl den sista människan på jorden som kan tänka sig att springa omkring halvnaken i tv framför tittarna.


Det var varmt och skönt (underbart) sista dagen gick jag och min syster Kylie Minouge i havsbrynet och letade snäckor och stenar. Jag hittade två rosenquartz - och ametistkluster. De två finaste av varje gav jag till min syster (sån' ä jag)


När vi kom hem bodde vi hos Ronny (Jules pappa), fast då tror jag Kylie blivit min dotter Jules istället.


Jag blev tämligen hysterisk, skrek och grät;

'Vad har jag gjort, vad har jag gjort!'

När jag insåg att jag verkligen skulle springa omkring halvnaken i tv, samtidigt som jag såg mig själv i en väldigt osmickrande bikini, med magen hängande utanför.


Ronny kom hem, gick och lade sig. Jules badade så jag jag in till henne och skulle prata. Ronny kommer tillbaka in i badrummet naken och börjar spraya sitt "underliv" med sådan där doftrumsspray. Ett gasmoln spred sig i hela badrummet, Jules och jag protesterade, då sprayade han lite lekfullt mot oss också.


Varför gör man så? Jo, han hade skaffat en tjej på sisådär 1 minut. Hon var väldigt ung, blond och lika smart och trevlig som Kissie och hennes likar, bara snyggare.


Sedan vaknade jag, halleluja!


Som avslutning vill jag säga att jag har aldrig haft eller kommer att ha en man som som överhuvudtaget använder doftspray, det är bland det värsta jag vet och ger mig huvudvärk.


Vad allt detta betyder har jag ingen aning om, är det någon som har förslag, vänligen berätta!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards