Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Oh, this is sick!

Av Viktoria - 24 september 2010 07:21

Jag drack mitt hemgjorda örtte igår, och kan inte låta bli att fundera om där smugit sig med lite bolmört.


Jag var med i någon Robinsonliknande tävling på en söderhavsö, det var lite märkligt tyckte jag, för jag är väl den sista människan på jorden som kan tänka sig att springa omkring halvnaken i tv framför tittarna.


Det var varmt och skönt (underbart) sista dagen gick jag och min syster Kylie Minouge i havsbrynet och letade snäckor och stenar. Jag hittade två rosenquartz - och ametistkluster. De två finaste av varje gav jag till min syster (sån' ä jag)


När vi kom hem bodde vi hos Ronny (Jules pappa), fast då tror jag Kylie blivit min dotter Jules istället.


Jag blev tämligen hysterisk, skrek och grät;

'Vad har jag gjort, vad har jag gjort!'

När jag insåg att jag verkligen skulle springa omkring halvnaken i tv, samtidigt som jag såg mig själv i en väldigt osmickrande bikini, med magen hängande utanför.


Ronny kom hem, gick och lade sig. Jules badade så jag jag in till henne och skulle prata. Ronny kommer tillbaka in i badrummet naken och börjar spraya sitt "underliv" med sådan där doftrumsspray. Ett gasmoln spred sig i hela badrummet, Jules och jag protesterade, då sprayade han lite lekfullt mot oss också.


Varför gör man så? Jo, han hade skaffat en tjej på sisådär 1 minut. Hon var väldigt ung, blond och lika smart och trevlig som Kissie och hennes likar, bara snyggare.


Sedan vaknade jag, halleluja!


Som avslutning vill jag säga att jag har aldrig haft eller kommer att ha en man som som överhuvudtaget använder doftspray, det är bland det värsta jag vet och ger mig huvudvärk.


Vad allt detta betyder har jag ingen aning om, är det någon som har förslag, vänligen berätta!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards