Alla inlägg den 14 september 2010

Av Viktoria - 14 september 2010 17:50

1. Dag 2 LCHF och jag har ännu inte brutit några regler.


2. Gjorde LCHF-ugnspannka (jättegod) och Jazz blev jättemätt!


3. Äntligen fått ha ett långt, underbart och ljuvligt samtal med min dotter. Yippie!


4. Blev hembjuden till Teds husse, den ANDRA hanhunden Wilma någonsin gillat. Ska hon bli hetero på gamla dar'?


5. Verkar bli klar med tvätten ikväll!


Ojsan, många kors i taket, men det verkar ha varit en sådan dag!







Ojsan · Äta
Av Viktoria - 14 september 2010 14:54

Glad i hågen tog jag en jättesäck med tvätt på ryggen och skuttade ner i tvättstugan. Knölade in hur mycket tvätt som helst i tvättmaskinen. Så vi har bara en tvättmaskin nu, big deal, all småskit och oömma kläder åker in i torktumlaren, då går det ju snabbt som attan!


När jag satt på tvättmaskinen börjar jag kolla in torktumlaren och förstår inte var man ska rensa ur dammet, väldigt konstigt! Börjar kolla på skylten som är uppsatt, och jättefail! Det är en till JÄVLA tvättmaskin! Nu kommer jag åter igen få stå och hänga upp en miljard underkläder. Jag har tammejfan lust att slå sönder något!


Ok, det är en massa ensamhushåll här, eller ett par pensionärer, men iallafall!

Dessa hushåll minskar, här är nära till skola, natur, fotbolls/skridskoplan och billig hyra mao. perfekt för den mindre familjen.


Nästa gång styrelsen samlas ska jag gå och skjuta dem, enda problemet är att jag inte har något vapen.


Jag kanske bör tillägga att i vissa av längorna har de torktumlare och att för de som inte vet så innebär barn mycket tvätt. Ska jag säga åt min son att stanna inne så att han inte skitar ner sig? Just ja, tvättider är inte så enkla att komma över heller.


Anfäkta och anamma era dyngspridare!


Bomber och granater era blodsugare, gråsuggor och paddor!


Krevader och kanoner era blötdjur, babianer och pillerbaggar!


Tog lite hjälp av Kapten Haddock för mina svordomar är tämligen banala!


Av Viktoria - 14 september 2010 12:50

general i armén och flygvapnet, (hänvisar till föregående inlägg) innebär det att jag aldrig kommer att få se?


Av Viktoria - 14 september 2010 09:24

för "penisar strider mot försvarets värdegrund" kan man läsa i dagens Aftonblaska.


Ok, det står inte att de SKA kastreras, men om snoppar strider mot försvarets värdegrund kan jag bara tolka det som att kastration av manliga militärer är nödvändig.


Kommer vi att få en armé av enbart kvinnor nu?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards