Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Ikväll slutar jag snarka

Av Viktoria - 13 september 2010 12:34

det är Aftonbladet som fixar det, tack Aftonbladet!


"5 tips: så slutar du snarka Prova redan i kväll och få en tyst natt."

 

Tips 1: Gå ner i vikt, enkelt det fixar jag lätt på några timmar.


Tips 2: Skippa alkohol innan läggdags, ännu enklare.


Tips 3: Sov inte på rygg, det gör jag nästan aldrig.


Tips 4: Sluta röka, fixar jag också till ikväll.


Tips 5: Undvik att andas in rök.


Piece of cake, fast jag vet inte ens om jag snarkar...

 
 
Bea

Bea

13 september 2010 12:55

Räkna med mig! Jag är med på allt. Nu börjar det snarkfria livet. Om det nu var snarkfyllt innan. Fast kanske inte den HÄR veckan. Jag tänkte mig liksom lite vin till helgen... och då vill man ju gärna röka lite. Och äta gott.. Men räkna med mig! :)

http://aretsmama.bloggplatsen.se

Viktoria

13 september 2010 13:08

Tackar, vi kan ju göra detta riktigt trendigt! Kanske man får snarka på helgerna? Om man nu snarkar överhuvudtaget, vem vet?

 
Ingen bild

noboytoy

13 september 2010 20:29

Jag hävdade bestämt och självsäkert inför min förra sambo att jag inte snarkade. Han spelade då in mig på band:).

Att det var snarkningar, var en grov överdrift, jag skulle kalla det snusningar...;)

Viktoria

14 september 2010 07:04

Jag blev också inspelad en gång, men då var jag förkyld och full, så det tycker jag inte räknas!

 
faith

faith

14 september 2010 07:46

Nä det där fixar inte jag. Men det skulle lösa massa problem förutom snarkandet. Lysande av Aftonbladet:)

http://minspegel.bloggplatsen.se

Viktoria

14 september 2010 09:24

Afonbladet är lysande när man vill ha sig ett gott skratt!

 
Jua

Jua

14 september 2010 08:07

Du snarkar ibland, oftast små feminina snarkningar men ibland ryter du till - dock inte lika hjärtinfarktsframkallande som mormor kan göra. Sådär; nu känner du dig själv lite bättre (saknar gymnasiet och uppsatsskrivande lite, därav semikolonet - i riktiga världen får man sällan chans att använda något)

http://jua.bloggagratis.se

Viktoria

14 september 2010 09:22

Tackar ödmjukast, din mormor är svår att slå på snarkning, finns nog inte många som gör det!

 
Natalina

Natalina

14 september 2010 13:38

hahhaha du är rolig du, tänk om man kunde gå ner i vikt på en natt och även sluta röka :o va gött livet hade varit då :D

http://natalina.bloggplatsen.se

Viktoria

14 september 2010 14:51

Men det stod ju så, redan ikväll! Fast nu sa ju min dotter att mina snarkningar inte var så farliga så jag kan ju skita i alltihop :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards