Direktlänk till inlägg 2 september 2010

Mina barn är elaka

Av Viktoria - 2 september 2010 19:15

de retar mig. De skrattar åt mina små fötter (36-37) och kallar mig lillefot.

Jag tycker inte att mina fötter är särskilt små, jag kan inte hjälpa att deras fötter är gigantiska. Jag ska väl inte bli retad för att de har fötter som normalstora kanoter?

Ser de mig ta på mina skor börjar de skratta, för att de blir varje gång glatt överraskade över hur små de är.


Tur att man kan roa någon...

 
 
Natalina

Natalina

2 september 2010 19:19

hahaha lillefot :p

http://natalina.bloggplatsen.se

Viktoria

2 september 2010 20:42

Haha!

 
Ingen bild

noboytoy

2 september 2010 22:40

Läste någonstans att män föredrar kvinnor med små fötter..? Som om någon kvinna verkligen skulle bry sig..? Eller vad säger du, lillefot;)

Viktoria

3 september 2010 08:33

Var väl fan, vad alla tyckte att det var kul med mina små fötter. Jag är stolt över att jag är billig i skodrift, jag har fortfarande samma skridskor som när jag gick i 6:an! Har då aldrigt märkt att någon man spanat in mina fötter (förutom Tå-Kurre) de brukar villa sina blickar en bit under mitt ansikte. Undrar varför ;)

 
Besserwissern Ewa

Besserwissern Ewa

2 september 2010 23:36

Däng till dem med dina små skor, så slutar de nog att skratta. Mooahahahaha! ;-)

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

Viktoria

3 september 2010 08:25

Kommer det till en skofight kommer jag att förlora, så det törs jag inte!

 
baraenjeppe

baraenjeppe

3 september 2010 11:37

Har hört talas om "bigfoot" , nu fick jag reda på att det även finns en "smallfoot" ;)

http://baraenjeppe.bloggplatsen.se

Viktoria

3 september 2010 14:37

HAHA! Men hur kan en smallfoot mamma få två Bigfoot? Nu vet jag iallafall varför de rakar sig så mycket och i timmar!

 
Ingen bild

noboytoy

3 september 2010 20:15

Den som sa´t han va´t. Har själv 37,5. Observera halvstorleken. Den gör att jag ofta får köpa för små 37:or eller för stora 38:or. Är man vanskapt så är man..

Viktoria

4 september 2010 06:41

Jag har en väldigt hög vrist, ofta när jag hittar skor, tar det stopp och ska jag ha dem får det bli 2 storlekar större, vilket är omöjligt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards