Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Jag har en märklig kroppslig

Av Viktoria - 15 september 2010 14:07

funktion eller egenhet. Vid stress, ångest och allmän oro börjar mitt vänstra öga rinna, efter en dag, blir det ömt och irriterat.


Mitt öga har runnit i tre dagar, tills jag bestämde mig för att gå och rösta.


Jag har precis kommit hem från att ha gjort det, och tänkte glatt hela vägen hem att nu kan jag bli medvetslös eller dö lycklig efter att ha gjort min plikt!


Angående den civila olydnaden gällande SD's valsedlar var den omöjlig, det var fullt med folk runtomkring, men jag tänker göra ett nytt försök i vallokalen på söndag och jag vet att min underbara Jules kommer att göra likadant när hon röstar i Sundsvall.

Attans att jag inte hade vida ärmar...

 
 
Natalina

Natalina

15 september 2010 14:33

sv: Dingo är våran grannhund :) dom bor mitt över på samma våning och vi hjälps åt med hundvakt ibland, jätte praktiskt :)

http://natalina.bloggplatsen.se

Viktoria

15 september 2010 15:54

Verkligen praktiskt!

 
Ingen bild

Sandra

15 september 2010 16:28

Det heter demokrati av en orsak

Viktoria

15 september 2010 16:39

Så otroligt mystisk du blivit i dina kommentarer, jag fattar varken denna eller den förra!

 
 Ewa

Ewa

15 september 2010 17:41

Jag förstår att du vill smuggla undan SD:s valsedlar, men faktum är att det är oerhört brottsligt att göra det. De är inte värda att ta ett straff för, tycker jag. Du kan ju råka spilla kaffe över den högen......

http://www.fundringar.bloggplatsen.se

Viktoria

15 september 2010 17:44

Nä men om alla tar några stycken var då?

 
Ingen bild

Sandra

16 september 2010 00:46

Låt demokratin ha sin gång. Kasta bort valsedlar har aldrig hört på maken

Viktoria

16 september 2010 03:25

MÄÄÄN, flytta hiit såå ja kan fo dä att begripa!
(annars kan du bara skicka Benny ;)!)

 
Ingen bild

Sandra

16 september 2010 21:23

Fick int du lära dig om demokrati och allt sånt där überviktigt på Samhälle A och B? :P

Viktoria

17 september 2010 09:12

Måste ha missat det under mina 60p Samh. faktiskt. Kan det ha varit den rare något virrige Sean Connry look-a-like'n som föreläste d? Du vet ju att han körde helt fel föreläsning minst en gång!

 
Ingen bild

Jua

17 september 2010 21:21

Ewa: Enligt min åsikt är åsikter alltid värda att ta ett straff för - även om det bara är för att statuera exempel. Fast nu handlar det ju om en sak som egentligen är lite odemokratisk så då är det nog inte värt det.
Moder Jord: Jag upptäckte att på den gröna jägarjackan jag fick, finns det en SKITSTOR innerfick i lårhöjd. Asbra till många saker, t ex sno valsedlar ;) Vet ej om jag kommer att göra det dock.

Viktoria

17 september 2010 21:33

Jules, det heter oljerock, går inte den fickan runt hela? Annars är det jättelånga

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viktoria - 18 maj 2012 13:42

smyger sig det man inte minns.    Ma petit Julie har gjort ett alldeles för kort nedtrampstamp i Vogelsee.   Vi åt vin och drack sushi igår (ja, jag har skrivit helt korrekt) talade om hennes gammelmorfar och hur ledsen hon blir över att Hass...

Av Viktoria - 22 november 2011 00:47

Heil och tack för att Ni finns; Ni som ärar konungariket Sverige. Ni som ärar den ariska rasen. Ni som ärar den Kristna tron och Moralen. Ni som ärar förtryck, rasism och hat.    Välkomna, Ni patrioter, naturdemokrater och sverigedummokra...

Av Viktoria - 30 september 2011 08:00

Hassan släppte ut hönsen igår, de vill i inte gå in sedan. Avfärden mot Stockholm skedde därför inte förrän rätt exakt 15.00. Hittad till hundpensionatet i Järvsö utan större problem och dumpade Wilma där och drägglade över omplaceringskatterna. hass...

Av Viktoria - 27 september 2011 14:04

och jag är en värdelös mamma!   Igår var jag med den långe sonen på HM och köpte jeans till honom (herravdelningen) Han försvann hela tiden, det gör han jämt. Jag tittar och tittar och tittar, han finns ingenstans. Nu är detta inget nytt fenome...

Av Viktoria - 9 september 2011 10:33

Sista pro(ö)vning inför kröningen av Heinz Gustav VII Adolf 00.01 11/9 slutade nästan i katastrof. Efter att ha haft skjortan på bild i över 20 år upptäcker han att Bajen-märket sitter på fel sida!     Suddigt, jo man blir suddig i kanterna ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards