Alla inlägg under september 2010

Av Viktoria - 4 september 2010 06:43

Karl Bertil Jonsson är död!

Dödsrunan var i Tidningen Ångermanland idag.


Kalla mig konventionell om ni vill men jag anser att ska man gifta sig i kyrkan så är bara axlar ett big no-no! Vill man ha det tycker jag att man kan gifta sig borgeligt, då kan man gå naken vad mig anbelangar, så länge vigselförättaren tycker att det är ok.


Ganska skön idé, födas naken, gifta sig naken, föda barn naken (vilket de flesta mer eller mindre är) och dö naken. Alla livsförändrande skeeden i livet skyclad (naken).

Av Viktoria - 3 september 2010 14:39

kvar till fotbollen! Yippie!


Sedan blir det bussen till Thorákir 21.00 Mor har köpt, hembakt tunnbröd och halvtjockkakern! Tror jag har en surströmmingsburk kvar, YES!


Hon som bakar har köpt getter också, så snart blir det getost med, oh yeah!

Av Viktoria - 3 september 2010 11:12

Ingen Foppa i MODO!


Tröstar mig i eftermiddag med EM-kval, fotboll är ju faktiskt en mycker roligare sport än ishockey. Jag och Jazz kommer att bänka oss framför tv'n 17.00 för att se Sverige spöa Ungern.

Av Viktoria - 2 september 2010 19:15

de retar mig. De skrattar åt mina små fötter (36-37) och kallar mig lillefot.

Jag tycker inte att mina fötter är särskilt små, jag kan inte hjälpa att deras fötter är gigantiska. Jag ska väl inte bli retad för att de har fötter som normalstora kanoter?

Ser de mig ta på mina skor börjar de skratta, för att de blir varje gång glatt överraskade över hur små de är.


Tur att man kan roa någon...

Av Viktoria - 2 september 2010 18:13

Jazz plättar. Kom jag på att jag använt allt vetemjöl då jag bakade igår. Nu har jag använt grahamsmjöl istället. Spännande att se om det blir gott eller pannkaka av alltihop...


EDIT; Det gick att äta, men plättar gör sig bäst gjorda på vetemjöl!

Av Viktoria - 2 september 2010 16:36

kommer något gott ur fredsförhandlingarna mellan Israel och Palestina!

Inte för att jag har särskilt höga förhoppninga, men man kan ju alltid hoppas som sagt.

Av Viktoria - 1 september 2010 18:25

att en deg skall jäsa färdigt har jag rätt tråkigt.


http://www.expressen.se/sex/1.1663038/kan-du-de-klassiska-karleksparen


Jag fick 14/15, hur fan kan ett kärlekspar från Matrix vara klassiskt? Det var den jag missade på...

Av Viktoria - 1 september 2010 18:17

VARNING!


"För övrigt är pormaskarna/masken borta från min armhåla, det är sämst  "


Jag svarar som så; Har du tur kommer de tillbaka!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards