Alla inlägg den 9 september 2009

Av Viktoria - 9 september 2009 21:18

     Vi slogs om tangenterna istället och såg Simpsons/Simpsons/Family Guy. Så myser vi "vildhjärnor" nästan varje kväll!

Pratade lite gjorde vi också.

- Jag vill att Wilma ska vara 2 år.

- Varför då? Frågar den perplexa modern

- För då skulle hon leva längre!

- Jag önskar att du var 2 år!

- Varför då? Frågar den perplexe 12-åringen

- För då gillade du att pussas!

Söt som socker är han fortfarande, men åååååååååååh jag önskar att han var liten och ville sova med mig och pussas. Nu inlåter han sig bara till dagliga mysstunder i soffan och ibland på helgerna vill han se en film med mig "För det är så mysigt" Då kan jag omöjligen säga nej! Han är så ljuvlig den ungen bara han inte ville se Zoolander och Dodgeball hela tiden, jag kan gärna se dessa filmer 1 gång per år men INTE en gång i månaden. Förr älskade han att bli fotograferad också, nu använder han Wilmas som sköld, det är ok, jag brukar leka att jag är paparazzi...



Av Viktoria - 9 september 2009 20:14

hyktdlöägBH nb  ,lyuf,cjvkjb-oih-klhl

Av Viktoria - 9 september 2009 15:47

1. Varit ute med Wilma och letat kantareller i 2 timmar, tappat 3:e kopplet för i år. Det är alltid det nyaste kopplet jag tappar!     


2. Hittat ca 7 kantareller, en bekant till min älskade Farbror (säger alltid farbror till honom så jag räknar det som ett egenamn, därav stor bokstav) Lasse har hittat 47 el. var det 49 KILO!


3. Jag har ont i huvudet, det fick jag på en gång jag gick ut.


4. Trött efter att ha koncentrerat mig på att spana kantareller så länge


5. Läst ut Sarah Waters "The Little Stranger" so I´ve got the finished a good book blues.


6. Vet inte vad jag ska läsa nu. PANIK!!! Möjligen hennes "The Night Watch"


7. Var alldeles för varmt klädd när jag var ute, skulle satsat på shorts och sandaler.


Positivt; VÄDRET ÄR ALLDELES LJUVLIGT!

Av Viktoria - 9 september 2009 09:33

   Vaknade jättetidigt igen, chockskadad förmodligen. Jag drömde att dejtade JO Waldner. Var fick jag det ifrån??? Det är så sjukt, jag vet knappt vem människan är. Det är ingen som finns i mina tankar på något sätt, jag går inte runt och funderar; vad gör JO Waldner nu för tiden. Kan inte låta bli att sitta här och fnissa för mig själv, totalt konfunderad. Kyssen precis innnan jag vaknade var fantastisk och det var ju kul. Han är bra på att kyssas den där Waldner, iallafall i mina drömmar. Skrattande

Asch, åter till Sarah Walters och "The Little Friend"


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards