Alla inlägg den 26 september 2009

Av Viktoria - 26 september 2009 12:48

Igår var det fest - jag borde pluggat istället. Fast även om jag hade stannat hemma hade jag bara suttit med mamma och x antal glas rödvin i soffan istället. Och lyssnat på The Beatles. Som sedan skulle ha bytts ut till The Doors.


Jag håller med mamma om att jag och min bror borde varit små fortfarande. Det är inte kul att vara stor, och att ta ansvar och att flytta hemifrån. Men jag vet inte vad jag ska skriva.

Av Viktoria - 26 september 2009 03:44

Jules, jag vet att du tänkte sova hos Tobias, men jag oroar mig iaf. Du borde vara hemma och ta hand om din mamma, du borde vara 7 år och sova i din säng. Du borde verkligen inte bli 18 om 29 dagar!!!

   Det är så svårt för mig att se mina barn växa upp, jag avskyr att behöva släppa taget om er. Jag vill att ni ska vara små och jag vill kunna ha koll på er hela tiden. Jag vill ha er i  säng tidigt, efter en dag av pärlplatts-halsbandsgörande, monopolspelande och klättrande i träd.

   Jag vill inte att ni ska växa upp, jag tycker det är dumt av dig och Jazz att  göra det!!! Samtidigt är det ju därför jag är här, för att ge er vingar, så ni kan flyga fritt!

Men måste jag verkligen tycka om det?

  

 Det är där ni borde vara; sovande sött brevid varandra

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i kniv misshandeloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok

Fråga på!

1 besvarad fråga

Ovido - Quiz & Flashcards